Kecskeember

Szereted a natív amerikai legendákat? Hallottál már a Kecskeemberről? Nem? Akkor engedd meg, hogy elmeséljem.
Akkor hallottam a történetet, amikor áramszünet volt s tábortüzet raktunk. Mind tudjuk jól, hogy semmi se jobb egy jó tábortűz körüli mesélésnél. Ott ismertem meg a Kecskeembert.
A legenda szerint alakváltók. Általában emberi alakot vesznek fel, ezért is olyan veszélyesek.
Azt mondják, ha megtalálod az egyik csontját vagy lefényképezed és a házadban tartogatod, akkor várni fog.
„Mire?” Kérded. A válasz az, hogy megvárja míg elmész. Amikor elmész felforgatja a házat, amíg meg nem találja azt, amit elvettél tőle.
Történt már ilyen. Múlt éjszaka hallottam, néhány férfi szemtől szembe találkozott a Kecskeemberrel.
Olyan volt az az éjszaka, mint amit én is megtapasztaltam. Néhány ember kitalálta, hogy tüzet rak a sivatagban és történeteket mesélnek egymásnak. Aztán egy idegen jelent meg és ő is leült hozzájuk, de egy szót sem szólt. Senki se hederített rá az idegenre.
Az egyik férfi felhozta a Kecskeember történetét, az idegen nagyon figyelte. A végén a többiek zavarodottan felnevettek, de az idegen még mindig csendben ült.
Ez után elhatározták, hogy eloltják a tüzet és hazamennek. Az idegen már nem fért be a kocsiba, szóval azt mondták neki, hogy stoppoljon, hátha valaki visszaviszi a városba.
Elindultak és észrevették, hogy valami követi a teherautót. Megijedtek, gyorsabban hajtottak. De a lény is felgyorsult.
Amikor elérte a járművet felborította és kiráncigált három embert a kocsiból.
„Mi lett velük?” Kérded. Nos, soha nem találták meg őket.
Légy óvatos a Kecskeemberrel! Alakváltók, de már mondtam, ugye? Talán az a hajléktalan koldus is az. Vagy a főnököd, vagy a tanárod, vagy netán a barátaid is.

14 megjegyzés:

  1. Azt akarták elérni, hogy elhid valamelyik ismerősöd az de túl rövid a történet ahoz, hogy gyanakodni kezdjél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akarták. Nem akarlak kioktatni, mert nem, de ez csak egy kitaláció. Egy mese. Elborult agyúaknak tudom ajánlani...

      Törlés
    2. Elborult agyúaknak? Itt can egy! Méghozzá én! XD

      Törlés
    3. ha nem szereted az ilyeneket és nem hiszel az ilyenekben, ne olvasd. Ez ennyire egyszerű.

      Törlés
    4. Randomkpoppergirl

      Törlés
  2. bocsánat, de ez túl nevetséges :D

    VálaszTörlés
  3. Elkezdett érdekelni a kecskeember... A történet kicsit túl rövid, ahhoz, hogy 'hátborzongatóan gyanakodni kezdjek', de ettől függetlenül nekem tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Na, akkor szeptembertől nagyon fogok figyelni a tanárnőre! Meg a falu részegére is. Elég furán megy! 🤔

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom de nekem a skinwalker jutott erről eszembe nem tudom miért lol

    VálaszTörlés
  6. Nem vészes de a vége ami elgondoltató…🫣

    VálaszTörlés