Franklin: Az elveszett epizód

Franklin egy régi rajzfilmsorozat, ami a Nick Jr csatornán ment a 90-es és a korai 2000-es években. Brenda Clark és Paulette Bourgeois régi gyermekkönyvei alapján készült.
Tipikus gyerekműsor volt. Beszélő állatok, jópofa viccek s az epizód végén pedig morális tanulság. Emlékszem, hogy gyerekkoromban állandóan néztem, mindig is szerettem az állatokat, talán ezért is voltam annyira oda érte. Egy napon megutáltam ezeket az ártatlan gyerekműsorokat miután megláttam… azt.
Nem is értem, hogy adhatnak le a tévében valami olyat, ami gonosz és kegyetlen. Korábban is hallottam már ezekről az „Elveszett Epizódokról”.
Lehet, most azt hiszed, hogy ez csak egy kitalált creepypasta történet. De elmondom neked, hogy nem az, ez valóságos.
Nagyon remélem, hogy senki se látta ezt a gonosz, eltorzított gyerekműsort. Még mindig vannak róla rémálmaim. Talán, ha elmesélem közelebb jutok a megoldáshoz, s figyelmeztetlek a Franklin Elveszett Epizódjára.
Azt hiszem a legelejétől kezdem, amikor megláttam ezt a szörnyűséget.
A húgom bébiszitter, egy héten többször is elmegy, általában nem ér haza 6:30 vagy 7:00 előtt. De ha mégis akkor házit kell írnia, mivel nem tud tanulni gyerekfelügyelés közben. Néha a számítógépet is használnia kell hozzá, ami az én szobámban van. Szóval addig a nappaliban tartózkodok, míg ő a házit írja a szobámban. Csak én és a TV vagyunk ott. Általában átlapozom a TV újságot, hogy melyik filmet lenne érdemes megnézni. Minek van ennyi csatorna, ha semmi sincs a TV-ben?
Egy kicsit mérges voltam, mert már ott ültem egy ideje. A húgom egy projecten dolgozott, szóval fogadni mertem volna, hogy legalább még egy órát bent lesz. És igazam volt. Már este 9:30-at mutatott az óra, megkérdeztem, hogy mikor lesz kész. Elég bizonytalan választ kaptam.
„Mindjárt kész.”
„Ja, mindjárt kész a fele!” Gondoltam magamban.
Így visszamentem tévézni. Hirtelen megláttam valamit, ahogy kapcsolgattam a csatornákat. Franklin-t adták.
„Azt hittem abbahagyták ezt a rajzfilmsorozatot.” Gondoltam.
Ez valami különleges rész lehet, hisz miért adnák ilyen későn? Hívjuk nosztalgiának vagy lustaságnak, mert nem vagyok hajlandó végigléptetni az összes csatornán, ezért úgy döntöttem, hogy ezt nézem.
Az epizód a szokásos „Hey it’s Franklin” dallal kezdődött, de elég hamisan hangzott. Ezután a dolgok furává váltak. Az első jelenetben Woodland-et, Franklin, a családja és a barátai otthonát mutatták. Felhős volt a háttér, valószínű esni fog. A kép elsötétült, a szülők, Franklin szülei, Medvéé, Hódé és a többieké kint a szabadban tartózkodtak. Csak Róka úr és Bagoly tanár úr hiányzott. A gyerekek nem voltak jelen kivéve Borzot, Medve húgát és Franklin húgát. Borz, aki általában mankókat használ (mert cerebrális parézise van) most egy tolószékben ült törött karral. Mindenki sírt, nem értettem, hogy miért. Aztán a jelenet hirtelen kivilágosodott, sütött a nap. Egy iskolabusz haladt az úton, majd belülről is mutatták. Franklin, a barátai, Bagoly tanár úr és a buszsofőr Róka úr ült a járműben. Bagoly tanár úr egy múzeumról beszélt, ahova éppen mennek. Mindegyik tanuló nagyon izgatott volt a maga módján. Medve arra volt kíváncsi, hogy mit fognak ott enni. Hód az mondta, hogy mindent tud a helyről. Róka a dinoszaurusz kiállítást szeretné megnézni. És persze Franklint az érdekelte, hogy vajon milyen lesz az egész kirándulás. Hirtelen Róka úr a mellkasához kapott a fájdalomtól, a busz egy kicsit letért az útról, amint levegőért kapkodott. Szívrohama van.
„Papa!” Kiáltotta Róka rémületében.
A többi gyerek félelmében sikítozott. Bagoly tanár úr felállt és a buszsofőrhöz sietett. Róka úr leesett a székről, a busz letért az útról egy meredek domb felé haladtak. Bagoly tanár úr elesett és a fájdalomtól felsírt. Mihelyt felállt, észrevettem, hogy egy ceruza áll ki a szeméből, tán ráesett valaki iskolatáskájára. Medve rémülten bökte meg Franklint, aki megijedt s felállt a helyéről. Franklin elkapta a kormányt s próbálta irányítani a buszt, ami egyre gyorsabban gurult le a dombon. A járműben a gyerekek össze-vissza zötykölődtek. Törött üveg vágta fel a testüket. Csiga kiesett az ablakon, ripityára tört a háza, üvegszilánkok vágták el a torkát. Végül a busz nekicsapódott egy fának a domb alján. Ezután a busz belsejét mutatták. Üvegszilánkok fúródtak mindenki testébe. Néhány másodperc után Borz véresen, tele horzsolásokkal, megsebesülve mászott ki a buszból. Visszanézett, a busz lángokban állt, majd hirtelen felrobbant. A következő jelenetben a szülők és a kistestvérek egy temetőben voltak. Zokogtak az elvesztett családtagok és barátok miatt. Ezután véget ért az epizód. A stáblista helyett egy sírkövetet mutattak, amin ez állt: Nyugodjatok békében Franklin és barátai!

2 megjegyzés:

  1. Az alapötlet közepes, az író jó munkát végzett. Lehet, hogy a személyes emlékek miatt, de nagyon megfogott. 7,5/10

    VálaszTörlés
  2. Nem a 2000 években ment,moer 2008 as vagyok és 5 évesen még simán néztem és imádtam...nagyon gratulálok az írónak,engem megfogott!!

    VálaszTörlés